Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

    Ζιώγας Παναγιώτης

    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ

  1. <<Αντικειμενικότητα>>, υποκειμενικότητα των πολλών( δεν πρέπει να υπολογίζουμε τα λεγόμενα του πλήθους αλλά των επαιόντων, δυστυχώς η αντικειμενικότητα πλήττεται από τη δική μας υποκειμενικότητα και δεν είναι ποτέ τέλεια)


    ΑΓΑΠΗ-ΕΡΩΤΑΣ –ΓΥΝΑΙΚΑ

  1. Ο μέγιστα αυτάρεσκος δεν θα αγαπήσει ποτέ του (εκτός από τον εαυτό του)
  2. Ο μοναδικός κύριος λόγος να είσαι άντρας είναι να μην είσαι γυναίκα(αστειεύομαι , σχολιάζω τους 69 λόγους που βρήκα στο ιντερνετ)
  3. Ο έρωτας αίρει τις ατέλειες και οι ατέλειες όμως αίρουν τον έρωτα
  4. Ο έρωτας οδηγεί στην αγάπη, η αγάπη όμως όχι πάντα στον έρωτα
  5. Όταν μια γυναίκα φαντάζει τέλεια στα μάτια σου είσαι ερωτευμένος, όταν φαίνονται πολλές είσαι μωρός


    ΗΘΙΚΗ-ΚΑΛΟΣΥΝΗ - ΚΑΚΙΑ

  1. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανηθικότητα από το να οδηγούμαστε σε αυτή βάση <<λογικής>>( που προφανώς είναι στην περίπτωση υποκειμενική και άρα λανθάνουσα, προφανώς η ατομικά νομίζουσα)
  2. Η λογική που μας οδηγεί στην ηθική είναι και αντικειμενική(όχι πλήρως αντικειμενική αλλά ως προς τη συγκρισιμότητα με άλλες μορφές, αφου τελειότητα δεν υφίσταται)
  3. Μέγιστη καλοσύνη είναι να βλέπεις τον άνισο ως ίσο(ως αναφορά τον τρόπο συμπεριφοράς προς τους συνανθρώπους μας πρέπει να επικρατεί ισότητα)
  4. Το ψεύδος οδηγεί στην κακία, αλλά η κακία όχι πάντα στο ψεύδος
  5. Η κακία αποτελεί μεγίστη ματαιότητα, ως μεγίστη ατέλεια
  6. Η δικαιοσύνη τις περισσότερες φορές εμπεριέχει αυστηρότητα, αλλά η αυστηρότητα δεν εμπεριέχει και δικαιοσύνη
  7. Όποιος βοηθήσει τον πλησίον του βοηθάει και τον ίδιο( έμεσα), όποιος βοηθάει τον εαυτό του δεν βοηθάει πάντα και τους άλλους
  8. Ακόμη και το στιγμιαίο ψεύδος είναι διαχρονικό λόγω επαγωγικότητας γεγονότων
  9. Η εν δυνάμει <<ανισότητα>> αποτελεί μέγιστη ισότητα (όλοι μας είμαστε άνισοι και μέσω αυτής γινόμαστε ίσοι. Αφού το πλήθος διέπεται από διαφορετικότητα, το αντικειμενικότερο είναι ότι έστω και λίγο είμαστε άνισοι, δηλαδή ίσοι ως προς τη διαφορετικότητα μας.

    ΑΛΗΘΕΙΑ

  1. Αλήθεια υποκειμενική ως προς το πλήθος αντικειμενική ως προς τη μοναδικότητα
  2. Η μοναδική τέλεια αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει άλλη τέλεια αλήθεια
  3. Η χειρότερη αλήθεια είναι καλύτερη από το <<καλύτερο>> ψέμα
  4. Ακόμη και το στιγμιαίο ψεύδος είναι διαχρονικό λόγω επαγωγικότητας γεγονότων
  5. Όποιος ποιεί καλό είναι και γνώστης του κακού αλλά όχι και αντιστρόφως

    ΘΑΝΑΤΟΣ- ΑΘΑΝΑΣΙΑ

  1. Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς εκτός της αργίας ( αργία μήτηρ πάσης κακίας)
  2. Ο θάνατος δεν θα ηττηθεί ποτέ αφού εμείς αποτυγχάνουμε και αυτός όχι
  3. Όποιος δεν φοβάται το θάνατο δεν αγάπησε ποτέ τη ζωή
  4. Μέγιστος εχθρός θανάτου η σωφροσύνη
  5. Η ζωή οδηγεί στο θάνατο και ο θάνατος στη ζωή( ο θάνατος μας θα αποβεί χρήσιμος για άλλες μορφές ζωής)
  6. Αυτοί που θανατώνουν τους μέγιστους(Χριστός, Σωκράτης) δεν μπορεί παρά να είναι ελάσσονες
  7. Όταν το σύμπαν <<πεθάνει>> θα τείνει προς τη στασιμότητα, άρα την αθανασία
  8. Μη θανατώνεις αυτό που δεν μπορείς να αναγεννήσεις
  9. Η αθανασία εμπεριέχει στασιμότητα, αλλά ο χρόνος (εννοώντας το πέρασμα από την αρχή ως σήμερα) διαχρονικότητα( λόγω προσθετικότητας του)
  10. Η αθανασία είναι μόνο στιγμιαία( το ελάχιστό τμήμα του χρόνου δεν εμπεριέχει μεταβολή)
  11. Θάνατος, οδηγός ματαιότητας

    ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ

  1. Δείκτης ατέλειας η αλλαγή ( η τελειότητα είναι μονοδιάστατη)
  2. Ατέλεια , πατήρ ματαιότητας
  3. Ο τέλειος (αν υπάρχει) δεν θα γίνει ποτέ ατελής, γιατί πως εκπίπτει το βέλτιστο αφού δεν είναι ούτε ελάχιστα ατελές
  4. Ο ατελής δεν θα αναγνωρίσει ποτέ το τέλειο, ενώ ο τέλειος πάντα το ατελές
  5. Η σχετικότητα καταδεικνύει ατέλεια
  6. Όταν θεωρείς κάτι τέλειο, είσαι σίγουρα ατελής( δεν υφίσταται τελειότητα)
  7. Σύγκριση, δείκτης τελειότητας
  8. Ανίκητη είναι μόνο η τελειότητα και η υπέρτατη ανοησία
  9. Ο νομίζων ότι είναι τέλειος μέγιστα ατελείς είναι

ΑΝΟΗΣΙΑ

  1. Άγνοια, πατήρ ανοησίας
  2. Ανοησία, πατήρ άγνοιας
  3. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλακεία από το να μην διορθώσεις τις πράξεις που την εμπεριέχουν
  4. Ο μέγιστα ανόητος δεν γίνεται να εξελιχθεί σε ελάχιστα γνωστικός
  5. Ανοησία, πατήρ ματαιότητας

    ΣΥΜΠΑΝ

  1. Το διαχρόνικότερο πράγμα στο σύμπαν είναι ο χρόνος
  2. Η διασύνδεση χώρου και χρόνου είναι τελεία (χωρόχρονος κατά Εινσταιν)





    ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ

  1. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ματαιότητα από τη συνέχιση αυτής
  2. Γνώση ο καλύτερος εχθρός ματαιότητας

    ΛΟΓΙΚΗ

  1. Λόγος( του να πράττεις ), οδηγός λογικής
  2. Επαγωγικότητα , πατήρ λογικής
  3. Δημοκρατία εστί έκφραση λογικής των πολλών

    ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

  1. Φιλοσοφία, τέχνη μεγίστης πραγματικότητας

    ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

  1. Σχετικότης σχετικοτήτων τα πάντα σχετικότης


    ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ

  1. Το αναπόφευκτο μεγίστως επαγωγικό είναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου